Mój blog o moim życiu

Witam wszytskich na moim blogu o różnych sprawach.

Kolory róż

Dodaj komentarz

Waszym zdaniem jaki kolor róż jest najpiękniejszy. Jaka róża waszym zdaniem sprawia nam największa radość i może cieszyć nasze oczy.

Na co dzień, mamy wokół siebie mnóstwo kwiatów o różnych kolorach, jednak dla mnie najpiękniejsze zawsze są róże i one mnie bardzo ciekawią. Jednak jako kobieta niezdecydowana, często nie umiem podjąć decyzja jaka róża jest tutaj najlepszym rozwiązaniem i jaka róża, w sumie o jakim kolorze najbardziej mi się podoba.

Zobaczcie sobie na te zdjęcia róż.

 

Wysyłkowa sprzedaż róż


Wysyłkowa sprzedaż róż
Wysyłkowa sprzedaż róż

Mamy tutaj doskonały obraz, jakie kolory mogą mieć nasze róże i czasami trudno jest wybrać coś idealnego dla siebie. Na co się zdecydować.

Oczywiście często w grę wchodzi również sam widok róż, jednak tym razem przyglądam się kolorystyce.

Oczywiście wybór kolorystyki róż jest ogromna i to tylko 3 małe przykłady jakie kolory mogą mieć nasze róże. Podaje tutaj te 3 zdjęcia, gdyż formalnie inne kolory już zostały przeze mnie odrzucone, a niestety mam u siebie miejsce tylko na dwa krzaki róż i jeszcze jeden kolor muszę odrzucić i nie wiem czy zdecydować się na kontrast miało czerwony, czy właśnie skupić się na odcieniach czerwieni róż.

Gdyby było więcej miejsca pewnie decyzja była by prostsza, gdyż wybrane byłoby wiele róż w różnych kolorach, ale miejsce robi swoje i zostaje mi tylko miejsce na te dwie wybrane, idealne pod każdym względem.

Jak co możecie pomóc umieszczając swoją opinie w komentarzach.

Dodaj komentarz