Mój blog o moim życiu

Witam wszytskich na moim blogu o różnych sprawach.

dieta czy ćwiczenia

1 komentarz

Kilka dni temu ktoś zadał w komentarzu pytanie, odnośnie mojego odchudzania i efektów. Czy nie za mało ćwiczeń. Postanowiłam odnieść się do tego i w sumie na moim ulubiony forum odnośnie odchudzania znalazłam temat Dieta czy ćwiczenia.

Moim zdaniem z perspektywy czasu, wydaje mi się, że trzeba łączyć wiele elementów, aby schudnąć. Musi to być zarówno dieta, jak i ćwiczenia. Choć mając kilka kilogramów do zrzucenia, można się oprzeć na jednym z tych elementów. Zastosować dietę lub zacząć trochę ćwiczyć, biegać, czy pływać na basenie.

Jednak przy większej ilości kilogramów to już nie zadziała.  Nie przyniesie pozytywnego rezultatu. Nic wtedy w dłuższej perspektywie nie wyjdzie.

Osobiście uważam, iż układ powinien być takie – motywacja, dieta, ćwiczenia – wtedy zapewnimy sobie sukces. Tego też należy się trzymać.

Wtedy jesteśmy na najlepszej drodze do naszego sukcesu. Jak już osiągniemy cel, wtedy zostaje już tylko utrzymanie wagi.

Tak więc podsumowując nie dieta czy ćwiczenia, ale dieta i ćwiczenia i do tego dobra motywacja to gwarancja sukcesu, gdy się odchudzamy.

1 thoughts on “dieta czy ćwiczenia

  1. Powiem ci że wybór tutaj jest tylko jeden i zarówno odpowiednia dieta musi być stosowana, jak i ćwiczenia. Bez ruchu nic nie osiągniemy, a takl przynajmniej zyskamy kondycje, radość życia. Tak więc uważam iż należy stosować zarówno jakąkolwiek dietę oraz do tego ćwiczyć.

    Polubienie

Dodaj komentarz